Încărcarea player-ul ...

Arbitru înscrie un gol si valideaza




Sâmbătă, 25 mai 2019 în Țările de Jos, un arbitru a marcat un gol din neatenție, în mod normal, și a menținut astfel cum sunt definite în normele. Această fază a avut loc în minutul 66 al meciului dintre Harkemase Boys si HSV Hoek in Divizia 3. Portarul și a echipei Harkemase a reușit să evite două focuri, dar nu a treia a arbitrului. în cele din urmă, Harkemase echipa sa a castigat cu 4-2.

Comentarii

Vă rog Logare a comenta
Avatar