Loading the player ...

De elektronische sigaret ontplofte in zijn zak




Op 20 februari 2016 bij een benzinestation in de stad van Owensboro, Kentucky (Verenigde Staten), de elektronische sigaret van Josh Hamilton ontplofte in zijn broekzak. Het incident werd opgenomen door een bewakingscamera bij het benzinestation.

Van het station ambtenaar pakte snel een brandblusser de vlammen te blussen. De Josh toegelaten tot het ziekenhuis na de plotselinge explosie van de batterij op de elektronische sigaret, die second-degree brandwonden veroorzaakt op zijn been.

1
Opmerkingen

Gelieve Log in commentaar geven
avatar
nieuwste oudste meest gestemde
Konstantinos Theodoridis
Beoordelingen
Konstantinos Theodoridis

videoman eh ….. Niet alle elektronische sigaret ontplofte…..mia batterij gebruikt in elektronische sigaretten was in zijn zak en ging all die korte zet gemaakt…..