Loading the player ...

Bite de batterij van een iPhone en dat explodeerde

Op vrijdag 19 januari 2018 in China, een man ging naar een online winkel om een ​​nieuwe batterij voor de iPhone te kopen. Om ervoor te zorgen dat de batterij echt was, de bit (;;).

Bijten doorboorde batterij, die dan geëxplodeerd zijn gezicht. De explosie veroorzaakte geen ernstige verwondingen. De scène werd gefilmd door een bewakingscamera winkel.

laat een antwoord achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

1 reactie

  1. leodis sfugarakis | zegt:

    krijg ik hem naar de accu van de auto te controleren wanneer u overschakelt